poniedziałek, 9 kwietnia 2012

~



rodzinne śniadanie wielkanocne:
family easter bkfst:



kanapki z polędwicą drowiową, jajkiem, ketchupem, bazylią, pomidorem, szczypiorkiem i przyprawami
sandwiches with chicken loin, egg, ketchup, basil, tomato, chives and spices



sałatka selerowa, chleb razowy z polędwicą drobiową i bazylią
celery salad, wholemeal bread with chicken loin and basil

Post Sylwii przypomniał mi o moim wielkopostnym postanowieniu. Chciałam zrobić sobie przerwę od kupnych słodyczy i nauczyć się jeść regularnie. Udało się w połowie - na pewno jadłam mniej tego pierwszego, ale z podjadaniem było kiepsko.
Przedwczoraj jednak znajomy zapytał mnie, czy skoro odżywiam się zdrowo, to jem 6 posiłków dziennie.
Zastanowiłam się nad tym i - nie, nie jem. Czasem jem dwa + miliard przekąsek.
Tak więc moje postanowienie powielkanocne: jeść 5-6 małych posiłków dziennie.

19 komentarzy:

  1. jak ładnie;).

    Jaki masz aparat?

    OdpowiedzUsuń
  2. A te "małe" posiłki to chyba poza śniadaniem, nie? ;) Pyszności. Kocham ta sałatkę z selerem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, śniadanie rządzi się własnymi prawami :)

      Usuń
  3. dołączam się do tego postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja też ;p ale chyba poprzestanę na 4-5 posiłkach :)

      Usuń
  4. Na pewno po jakimś czasie się przyzwyczaisz ja tak od 4-5 lat jem i organizm wie ze co te 3h dostanie swoją porcję, choć ja preferuję 3 wieksze i 2 mniejsze miedzy nimi ale roznica nie jest jakas ogromna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. porywam sałatkę selerową :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No to udanego trwania w postanowieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same pyszności nam tu przedstawiłaś.
    Co do posiłków, to odkąd pamiętam jem 5 regularnych w ciągu dnia ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam taką sałatkę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam, pyszności! lubię tą sałatkę ;) i kanapeczki i wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Galareta kupna?

    OdpowiedzUsuń
  11. hm, mogłabyś powiedzieć w jaki sposób uzyskujesz głębię i ostrość takich zdjęć? zapewne wiesz o co mi chodzi;) mogłabyś podać swoje parametry ustawień? mam nikona d60, więc podobny, a Twój styl zdjęć bardzo mnie urzeka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podam może to, co wydaje mi się ważne :)

      Jakość zdjęcia - fine
      Czułość ISO - auto
      Redukcja szumów - on
      Tryb ostrości - automatyczny AF
      Tryb wyboru pola AF - pierwszy plan
      Tryb fotografowania - pojedyncze

      Zdjęcia robię z odległości min. 40 cm; wolę być dalej, a przybliżyć i wyostrzyć na dany obiekt.
      Od razu powiem, że nie przerabiam za bardzo zdjęć; jedynie delikatnie wyostrzam i ustawiam poziomy.

      Jakbyś miała jeszcze jakieś pytania, to pisz :).

      Usuń

Zostaw ślad po sobie, będzie mi bardzo miło. :)
Anonimowych użytkowników proszę jednak o podpisywanie się.
Uprzedzam też, że komentarze są moderowane, a te obraźliwe nie będą akceptowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...