wtorek, 18 września 2012

~



Tarta jabłkowa z serkiem wiejskim, kawa.
Apple tart with cottage cheese, coffee.

Za dużo sprawdzianów, za dużo myśli, stresu, książek leżących na biurku, a do tego samotne buty biegowe leżące w kącie pokoju... To wszystko przyczyniło się do tego, że wczoraj spontanicznie wybiegłam na 5 km po osiedlu. Czas o niecałą mnutę gorszy od życiówki na tym dystansie i chociaż nie jest to z pewnością fenomenalny wynik (nawet chwalić się nie będę...), to i tak było zbyt szybko i zbyt bezmyślnie jak na pierwszy bieg po miesięcznej przerwie po kontuzji, tym bardziej, że kontuzja nie została dobrze wyleczona. Kostka bolała z każdym krokiem... Ale jeśli będę w stanie biegać dalej, to będę biegać. Nie dam się, za długo trwa już ta przerwa, nie wytrzymuję już, a jeszcze oliwy do ognia dolał wczorajszy maraton rozpoczynający się i kończący po drugiej stronie ulicy mojego domu.
Kiedyś wystartuję razem z nimi w 30-którymś maratonie wrocławskim, przebiegnę trasą po części moją codzienną, a po części tą, o której marzę od dawna, ale jest mi po prostu tam za daleko. I będę się cieszyć wraz z innymi debiutantami, ale póki co... Pozostaje mi odliczać tylko do tego niezdefiniowanego kiedyś.

13 komentarzy:

  1. Tarta jabłkowa wygląda obłędnie :) Eh, rozumiem jakie to musi być drażniące, akurat wszyscy wszędzie biegają jak Ty nie może. Chyba tak jest zawsze, że jak czegoś nie mamy nagle mają to wszyscy inni... ;) Powodzenia z kostką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no i pozostaje Ci jeszcze pyszna tarta :) wygląda wspaniale! co do maratonu - mam nadzieję, że już wkrótce uda Ci się zrealizowac marzenia... moje są podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przymierzam się do tarty a ta wygląda przepysznie! chyba skorzystam z przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany zgłodniała od samego oglądania!

    OdpowiedzUsuń
  5. ta twoja przepyszna tarta i jeszcze wiejski - królewskie śniadanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta tarta wygląda taak smacznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wygląda ta tarta, aż ślinka cieknie : ]

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę zadać niestosowne pytanie?
    Moje dzisiejsze menu :
    1. Owsianka z bananem, jabłkiem średnim i łyżką 20g nutelli
    2. jabłko, duża drożdżówka półfrancuska 145 g
    3. 400 g smażonych warzyw na teflonie z czego prawie same ziemniaki z przyprawami
    4. jogurt naturalny 125 g z połową opakowania Nestle Fitness jakieś 30/40g, dwie garście innych płatków, kiwi
    5. kilka marchewek


    Nie czuję się głodna, pytam, czy byś coś dołożyła Ty? Też ćwiczę
    Proszę odpowiedz, Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  9. to jest 1/8 czy 1/6 blachy tarty? :) Bo nigdy nie wiem na jakie kawałki kroić takie tary... Robiłam już ją kiedyś 2 razy z przepisu liski i była pyszna ^^ Świetne śniadanie :) Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy robisz owsiankę z serkiem wiejskim/homogenizowanym ile dajesz płatków? I całe opakowanie serka 150g? Syropu klonowego/masła orzechowego dużo?

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, będzie mi bardzo miło. :)
Anonimowych użytkowników proszę jednak o podpisywanie się.
Uprzedzam też, że komentarze są moderowane, a te obraźliwe nie będą akceptowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...