poniedziałek, 19 listopada 2012

~


Chleb graham z kurczakiem, jajkami, przyprawami i orzechami włoskimi.
Graham bread with chicken fillet, eggs, spices and walnuts.

Od wczoraj oswajam się z myślą, że grudzień będzie baaaardzo ciepłym miesiącem, spędzonym prawie w całości przy piekarniku... I żeby to były zwykłe ciasta, a tu czeka mnie wypiek co najmniej trzech tortów, kilkudziesięciu drożdżówek i co najmniej trzech ciast, w tym na pewno nieco pracochłonny konar oraz (nie mniej praco- i czasochłonny) makowiec zawijany. No to pozdro. ;)
Ale ja to lubię, żeby nie było, że narzekam!

A tymczasem...

15 komentarzy:

  1. Też chcę tyle popiec, a torty to już wgl. najlepsze;). I ten makowiec....
    Wpadam pomóc!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda jestem już po sniadaniu, ale na kolacje chyba sobie zaserwuje takie jajeczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjecia Ci wyszły ;) aż bym zjadła takie jajo na kanapeczce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez juz mysle o kulinarnym szykowaniu swiat ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. korciło mnie, żeby wypróbować przepis na konara, ale dopiero zaczynam z pieczeniem, więc muszę trochę poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, konar nie jest łatwym ciastem, poesperymentuj najpierw z innymi, żeby się do niego nie zniechęcić :)

      Usuń
  6. pycha kanapki :) nie ma to jak ogrzewać się przy piekarniku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię dodawać jajo na kanapki ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się nie mogę doczekać zapachów jakie będą towarzyszyły przy tym pichceniu^^
    uwielbiam zapach piernika, makowców- a już nie wspomnę jak uwielbiam je jeść ^^
    a co do śniadanie to standardowo- świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. O ho, ho, mój grudzień też tak zawsze co roku wygląda, przynajmniej 2 ciasta w tygodniu i blachy ciasteczek, żeby zabić nudę i zimno ciepłem piekarnika :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no tak, przecież :D Ciasteczka i cotygodniowe ciasta to swoją drogą, a mi w tym roku doszły 3 nadprogramowe torty i te wcale nie nieszczęsne kilkadziesiąt drożdżówek! :)

      Usuń
  10. uwielbiam piec, już nie mogę doczekać się świąt :) ten konar kusi niesamowicie, ale roladę makową muszę koniecznie zrobić na święta, uwielbiam!
    a kanapki przepyszne, smakowity pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makowiec <3 W święta mogłabym jeść tylko to ciasto :) Mega kanapki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! I popijać kompotem/pepsi/kawą z mlekiem ♥

      Usuń
  12. Szykuje jeszcze cos ekstra :>

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, będzie mi bardzo miło. :)
Anonimowych użytkowników proszę jednak o podpisywanie się.
Uprzedzam też, że komentarze są moderowane, a te obraźliwe nie będą akceptowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...